ԲԱԺԱՆՈՐԴԱԳՐՎԵՔ

Հարգելի այցելուներ, կարող եք բաժանորդագրվել բլոգի նորություններին, ներմուծելով Ձեր էլ.հասցեն՝

Հումորենք միասին


Դասախոսի ընտանիքում

-Մա՛մ, ես հղի եմ:

-Ապրե՛ս, զաչոտնիկդ բեր


Գեշ աղջկա ընտանիքում

-Մա՛մ, ես հղի եմ:

-Դե երդվի:


Անգյալների ընտանիքում

-Մա՛մ, պա՛պ ես հղի եմ:

-Էրնեկ հավեսիդ:


Շվեդական ընտանիքում

-Մա՛մ, պա՛պ ես հղի եմ:

-ՈՒմից

-Ձախից Երկրորդից


Անտարբեր ընտանիքում

-Պա՛պ, մի րոպե լսի բան եմ ասում՝ ես հղի եմ:

-Էս իմ թերզը


Գոմիկների ընտանիքում

- Պա՛պ, պա՛պ , ես հղի եմ

- Ապրի իմ տղեն


Ավանդապաշտ ընտանիքում

- Պա՛պ ես հղի եմ :

- Խփում ա

- Բայց ինքը ամուսնացած եր


Կլյաուզնիկի երեխեն

- Պա՛պ, ես հղի եմ :

- Համարը ու հասցեն հիշեւմ ես չէ:


Իզվրաշեն ընտանիքում

- Մամ ես հղի եմ:

- Ես էլ:


Գինեկոլոգի ընտանիքում

- Պա՛պ, ես հղի եմ :

- Գիտեմ


Դերասանի ընտանիքում

- Մամ ես հղի եմ

- Գիտես Քիչ էր մնում հավատայի:


Կիլլերի ընտանիքում

- Պա՛պ ես պատրաստվում եմ մայր դառնալ:

- Ասեմ ավելին դու պատրաստվում ես միայնակ մայր դառնալ


Սերիալ նայող մայրիկի ընտանիքում

- Մա՛մ, ես հղի եմ:

- Լավա բալե՛ս դե հենց երեխեն ծնվի, կփոխենք ուրիշ երեխու հետ, հետո կմեծանա, 20 տարի հետո ԴՆԹ թեստով կորոշենք,որ քոերեխենա, դու ել կիմանաս կլացես:


Ազաբոչենի ընտանիքում

- Մա՛մ, ես հղի եմ

- Հաաաաաաաա ???? հլը պատմի ոնցա եղել:


Սուտասանների ընտանիքում

- Մա՛մ,պա՛պ նստեք կարեվոր բան ունեմ ասելու՝ ես հղի եմ


Սրտից թույլ մարդկանց ընտանիքում

- Մա՛մ, ես հղի եմ մամ? Մաաաամաա…


Գողացողի ընտանիքում

- Պա՛պ ես հղի եմ :

- Սուս այ աղջիկ պլազմեն վեկալ գնանք: